Засідання колегії управління освіти і науки Звягельської міської ради
26 грудня 2024 року на базі комунального закладу «Центр позашкільної освіти» Звягельської міської ради відбулось підсумкове в поточному році засідання колегії управління освіти і науки. Мета: проаналізувати досягнені результати, виявити проблеми, визначити шляхи їх вирішення, спланувати подальші кроки для покращення освітнього процесу.
Порядок денний передбачав розгляд низки питань:
• про виконання Програми «Безпечне та якісне харчування дітей у закладах освіти Звягельської міської територіальної громади на 2024-2027 роки»;
• про виконання Програми «Про відшкодування витрат з перевезення учнів та педагогічних працівників закладів освіти Звягельської міської територіальної громади на 2022-2025 роки»;
• про виконання плану роботи за 2024 рік і про основні завдання роботи УОН на 2025 рік;
• про виконання рішень колегії за 2024 рік;
• про стан роботи з контрольними документами центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями та дорученнями міського голови;
• про стан роботи із зверненнями громадян;
• про виконання плану заходів щодо запобігання насильству та унеможливлення жорстокого поводження з дітьми в ЗДО;
• про аналіз результативності діяльності закладів загальної середньої освіти.
У 2024 році управлінням освіти і науки Звягельської міської ради організовано та проведено 6 колегій, де розглянуто 30 питання, що на 9 більше в порівнянні з минулим роком. Кожне прийняте рішення має практичний результат в різноманітних форматах, зокрема: розроблено 2 практичних посібника, затверджено Дорожню карту по створенню осередку з викладання навчального предмета «Захист України»; напрацьовано план заходів та візію створення профільного ліцею, підготовлено форми для онлайн-опитування, учнів 7-9 класів, батьків, педагогів з питань реалізації концепції реформи НУШ на профільному рівні; підготовлено інформаційно-методичний часопис «Педагогічний вісник» тощо.
Векторами і орієнтирами розвитку галузі «Освіта» на 2025 рік визначено: профільне навчання; національно-патріотичне виховання; ментальне здоров’я; безпековий компонент (укриття, відеоспостереження); інклюзивність та доступність.
Підсумкова колегія є важливою складовою системи управління освітою, оскільки дозволяє не лише оцінити результати, але й формувати стратегії розвитку освітньої галузі.