Співпраця ІРЦ із закладами освіти в рамках роботи команд психолого- педагогічного супроводу
Співпраця ІРЦ із закладами освіти в рамках роботи команд психолого-педагогічного супроводу. Важливим аспектом організації якісного інклюзивного навчання в освітньому закладі є діяльність команд психолого-педагогічного супроводу. Заклади освіти Новоград-Волинської міської територіальної громади
протягом вересня провели серію таких засідань.
Фахівці ІРЦ є постійними учасниками цих зустрічей та спільно з усіма педагогічними працівниками команд залучаються до створення ІПР, надають методичну підтримку з організації інклюзивного навчання.
Команди супроводу обговорювали та аналізували результати навчання, труднощі дітей з особливими освітніми потребами, ухвалювали рішення щодо індивідуальної програми розвитку особи, затверджували індивідуальний навчальний план, напрямки, розклад психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг та опрацьовували ряд інших питань, від яких залежить створення умов для включення дитини з ООП в освітнє середовище відповідно до висновку ІРЦ.
Оскільки батьки є рівноправними партнерами команди супроводу, то й вони активно брали участь у засіданнях, надавали необхідну інформацію стосовно труднощів, потреб, інтересів та уподобань власної дитини.
Продовжуємо спільно вибудовувати освітню траєкторію для кожної дитини з особливими освітніми потребами. На світлинах представлені засідання команд психолого-педагогічного супроводу Гімназії № 2 та Гімназії № 7.
Олена Монжиєвська, фахівець комунальної установи
«Інклюзивно-ресурсний центр» Новоград-Волинської міської ради