Робота вчителя-логопеда в аспекті інклюзивної освіти
Робота вчителя-логопеда в аспекті інклюзивної освіти
3 грудня 2021 року вчитель-логопед комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Новоград-Волинської міської ради Вікторія Ридецька провела онлайн заняття в «Інклюзивній школі».
Тема зустрічі:«Робота вчителя-логопеда в аспекті інклюзивної освіти». Цільова аудиторія: вчителі-логопеди закладів освіти міської територіальної громади.
Вікторія Ридецька зазначила, що в питанні інклюзивного навчання наша держава зробила потужний крок вперед. Продемонструвала графіки з показниками, які відображають динаміку зростання кількості дітей, які потребують додаткової підтримки та індивідуального підходу, а відтак збільшення інклюзивних класів/груп. Наголосила на важливості роботи вчителя-логопеда з дітьми з особливими освітніми потребами. Провела бліц-опитування щодо роботи в команді психолого-педагогічного супроводу, розкрила її склад та функції. Звернула увагу на основні задачі асистента вихователя/вчителя та асистента дитини. Надала орієнтовний перелік нормативно-правових документів, якими слід користуватись при організації інклюзивного навчання. Проговорила про важливість роботи закладів освіти в автоматизованій системі ІРЦ. З цього питання поділилась досвідом вчитель-логопед ЗДО № 1 «Джерельце» Інна Левкович. Вікторія Ридецька охарактеризувала основні новації у роботі інклюзивно-ресурсних центрів, розкрила поняття «рівнів підтримки». Захід супроводжувався презентаційними матеріалами. Дякуємо всім учасникам за зворотній зв’язок та активність.
Вікторія Ридецька, вчитель-логопед
КУ «Інклюзивно-ресурсний центр»
Новоград-Волинської міської ради