УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Міністерство освіти
і науки України
 

"Аптечка самодопомоги при стресі для педагогічних працівників, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами"

Дата: 22.10.2021 09:42
Кількість переглядів: 137

 Фахівці ІРЦ та ЦПРПП провели психопрофілактичні заняття для педагогів, які працюють з дітьми з ООП. Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Новоград-Волинської міської ради спільно з комунальною установою «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» з 20 по 22 жовтня 2021 року провели ряд психопрофілактичних заходів з елементами тренінгу «Аптечка самодопомоги при стресі для педагогічних працівників, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами». Заходи проходили в режимі онлайн з використанням платформи Google Meet.  Цільовою аудиторією стали педагогічні працівники, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами закладів освіти Новоград-Волинської міської ТГ. А саме: практичні психологи, асистенти вихователів та вчителів, вихователі, вчителі.                                                                                               

Метою зустрічі було розширення поінформованості педагогічних працівників щодо ознак та фаз стресового стану, сресових факторів, стратегій поведінки в стресовому стані, інформування щодо сучасних технік і прийомів стабілізації емоційного стану, створення умов для психологічного розвантаження, опанування прийомами релаксації та навичкам саморегуляції, підвищення рівня стресостійкості.                             Практичний психолог ІРЦ Лілія Васільєва актуалізувала уявлення слухачів про стрес, його причини, розкрила поняття стресостійкості та резилієнсу, познайомила їх із способами саморегуляції у стресових станах. Практичний психолог ЦПРПП Ольга Якубович зосередила увагу учасників на наслідках стресу, надала рекомендації щодо здійснення контролю над стресовими переживаннями, наголосила на важливості психогігієни у профілактиці емоційного вигорання, окреслила особливості формування резилієнсу в колективі.    Учасникам були запропоновані практичні завдання, малюнкові техніки, дихальні вправи та вправи на зняття напруження, ціннісно-смислові методи аналізу та мотивації професійної діяльності.                                       

Робота з дітьми з особливими освітніми потребами та їхніми батьками потребує значних внутрішніх ресурсів і значно підвищує рівень стресу тому педагогічним працівникам дуже важливо дбати про власне психічне здоров’я, бути готовим до професійних викликів та мати достатньо сил для подолання труднощів, які виникають в ході виконання професійної діяльності. Такий підхід дозволяє знаходити конструктивні форми взаємодії з дітьми, батьками та педагогічним колективом закладу освіти.

Лілія Васільєва                                                                                                                                                      Практичний психолог КУ «ІРЦ»                                                                                                                              Новоград-Волинської міської ради


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень