УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Міністерство освіти
і науки України
 

«Побудова ефективної партнерської взаємодії вчителів-предметників середньої ланки освіти з асистентом вчителя» тематичний івент фахівців ІРЦ

Дата: 26.08.2021 15:50
Кількість переглядів: 107

Фото без опису    26 серпня 2021 року в рамках Великої Педагогічної Ради «Шукаємо сенси в освіті разом», вчителями-дефектологами комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Новоград-Волинської міської ради Оленою Монжиєвською та Діаною Лукашевською було проведено тематичний івент «Побудова ефективної партнерської взаємодії вчителів-предметників середньої ланки освіти з асистентом вчителя». В заході взяли участь вчителі-предметники та асистенти вчителів закладів освіти міської територіальної громади.
     Директор ІРЦ, Світлана Гонік, зазначила, що інклюзивний освітній процес намагається відповідати на потреби всіх учнів, вносячи необхідні зміни до навчальної програми та ресурсів, щоби забезпечити рівність можливостей. Для успішної реалізації інклюзивного навчання педагогу потрібна допомога і цей напрям освіти передбачає введення в штат посади асистента вчителя, головне завдання якого допомагати організовувати та проводити якісні уроки для всіх без виключень дітей. Педагогіка партнерства, в основі якої лежить спілкування, взаємодія, співпраця, повинна стати містком для побудови ефективної взаємодії в тандемі «вчитель-асистент вчителя».
      Олена Монжиєвська провела вправу «Три позиції», запропонувавши присутнім обговорити питання навчання дитини з особливими освітніми потребами з позицій «Мрійника», «Скептика» та «Реаліста».
    В ході івенту фахівцями ІРЦ наголошено на важливості встановлення конструктивних взаємовідносин між вчителем та асистентом вчителя, на вміннях знаходити спільні рішення задля досягнення позитивних результатів, на командній роботі з ефективним розподілом ролей. Зазначено про необхідність встановлення пріоритетних цілей спільної роботи. На заході обговорили моделі діяльності асистента вчителя, основні компоненти практики спільного викладання, виокремили моделі та форми співучителювання як команди. Вчителі-дефектологи підготували флаєр з рекомендаціями щодо формування ефективних стосунків між учителем та асистентом учителя. Наприкінці зустрічі Діана Лукашевська для всіх учасників провела вправу «Малюнок наосліп». Метою даного завдання, було показати пряму залежність кінцевого результату через скоординовані дії та взаєморозуміння партнерів. Адже так відбувається і у взаємовідносинах учителя та асистента вчителя.
Олена Монжиєвська, вчитель-дефектолог
КУ «ІРЦ» Новоград-Волинської міської ради



« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень